Mucizevi Yağ: Aloe Vera Yağı

Üç yazdır güneşten ellerimin üstü hep pütür pütür oluyordu. Bu yaz pütürlükler arttı ve kaşıntı da eşlik etmeye başladı. Üstelik ütürcüklerin yanı sıra kırmızılıklar da oluşmaya başladı. Daha önce doktora gitmiştim ama doktorlar, malum, krem verip gönderiyorlar, ben de bu sefer çok kötü olmadıkça gitmemeye karar verdim. Dün akşam ağrıyla birlikte kaşınma ve kızarıklık daha da artınca evde ne var, ne sürsem araştırmalarına başladım ve aloe vera yağımın olduğunu gördüm. Kim bilir ne için almıştım. Son kullanma tarihine baktım merak etmeyin =) Yatmadan önce sürdüm ve sabah kalktığımda kızarıklıklar, pütürlükler geçmiş, kaşıntısı da tamamen durmuştu. Sadece bir sürüşte. Bu bir mucize gerçekten! Rabbimin nimetlerinin mucizesi! Hamd olsun. Bugünden itibaren düzenli olarak süreceğim, bu ve benzeri sıkıntıları yaşayanlara tavsiye ederim.

Aloe Vera yağı ayrıca ciltte de kullanılabiliyormuş, sinek, böcek sokmalarında da kullanmak için evinizde muhakkak aloe vera yağı bulundurun derim.

Sağlık için çok faydalı olan bu özel yağın içinde kalsiyum, demir, magnezyum, bakır, sodyum, potasyum, folik asit, A, B, C, E vitaminleri ve amino asitler bol miktarda bulunuyormuş. Bu da herkesin evinde bulundurması için bir sebep bence.

İşte elimin ilk hali. Sonra bu kabarcıklar dahada büyüdü kızardı ve kaşınmaya başladı.

20170707_172126[1]

Bu mübarek günün hürmetine Rabbim tüm hastalarımıza şifa versin inşaallah..

2 Yorum (+add yours?)

  1. son
    Tem 14, 2017 @ 06:29:15

    Amin.. geçmis olsun

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 252 takipçiye katılın

KATEGORİLER

