Sevdiklerinize Orjinal Hediyeler Alabileceğiniz Siteler

Yakın zamanda çok sevdiğim bir arkadaşına ev hediyesi almak için tüm internet alemini taradım=) istediğim hediyeyi bulamadım diye üzülürken tam buldum ama bu seferde bayram öncesi olduğundan ve bizim de memlekete gitmemiz gerektiğinden kargonun gelmesi bayramdan sonraya kalabilir diye istediğim hediyeyi alamadım. Siz siz olun hediye alma işini son zamana bırakmayın;) 

Orjinal hediyeler arayanlar içinde size bu siteleri önerebilirim..

muzedenhediye

Bu sitede beğendiklerim;

Bir de bu siteye bakın

Bu nostaljik oyuncaklar hediyesi cok manidar cok da orjinal bir hediye olur 90ların cocukları için. Benim kendime alasım geldi görür görmez =) o sanal bebekle az vakit öldürmedim..

Seviyor-sevmiyor yaptıktan sonra sevmiyor çıkınca papatyayı yiyen bir adam tanıyorum ben=) Papatyaları yemeyin, sevdiklerinize hediye edin.

Buraya da bakın derim

VIAPERA bu sitede bana hitap eden o kadar çok şey var ki, o yazı takımlarına bayıldım.. Fiyatlar biraz tuzlu bana kalırsa ama cok orjinal ürünler var bakın derim


2 comments

    • O kadar hediyelik esya bakmama ragmen bu siteyi nasil kesfedememisim ben ya. Hemen yaziyi guncelliyorum cok tesekkur ederim paylastiginiz için

Bir Cevap Yazın

