Yaş Otuz Olmuş Dediler

Bugün benim doğumgünüm.. 27 Temmuz.. Eskiden bu tarih daha anlamlı ya da ilgi çekici gelirdi.. Sanki özel bir günmüş gibi.. Yıllar geçtikçe yılın diğer 364 gününden pek de farklı olmadığını farketmeye başladım. Bu sene ise eşime sıkı sıkı tembihledim,- bak sakın eve kimseyi toplayıp sürpriz doğumgünü kutlaması yapayım deme =) oldum olası bu doğum günü kutlamalarını gereksiz bulmuşumdur,yaş 30a gelince bu durum iyice can sıkıcı oluyor tabi.. Sanki dün 18dim, çocuktum daha geçen hafta sanki.. Okul kıyafetimi değiştirmeye üşendiğim icin ayni kiyafetle yatıp ertesi gun yine aynı kiyafetle okula giden o kız çocuğu ben miydim =) 1 sms 2 kontor olduğu icin mesaj yazıp yazmamak konusunda uzun uzun düşünen, nasılsın demek için 1 kısa çağrı bıraktığım o teknolojiyle yeni tanıştığımız günlerdeki mujde işte.. 10 yaşından beri şiir yazıpduran o melankolik.. Bazen sıkıcı, bazen eğlenceli,bazen yalnız bazen kalabalık bazen seven bazen sevmeyen kendini..

30 yılada bir ömür sığdırır insanlar.. 30 yıl yaşadı erken öldü derler. Yazık oldu gencecikti derler.. Ne tuhaf şey insanoglu, ölüp gideni bile rahat bırakmazlar derler de derler.. Şimdilerde ölsem.. Oyle uzun yaşamışım gibi geliyorki.. Neyse neyse Allah sevdiklerime bağışlasın diyeyim ben.. Facebookumu dondurdugum halde Japonyaya gidip de doğduğum gunu unutmayan, kızım seni annen benim için doğurmuş iyiki dogmussun diyen,panikleyip ayın 27si geciyo zannedip 12 olmadan arayan sımsıkı dostlarım varmış benim.. Sevilmek güzel seymis doğrusu, sevilmek uzun uzun, bir ömür boyu…

20 sene once kuzenlerimle cekilmis bir fotograf.. Cocukken ne de çok gulerdik biz öyle…

2 Yorum (+add yours?)

  1. KARANFİLLİ http://gumusdis.com/
    Tem 27, 2016 @ 22:27:54

    Nice mutlu sağlık dolu akıl ve fikir ile yıllara 🎂🎉

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

