Darbeye HAYIR!

15 Temmuz hain darbe girisiminden bu yana 1 hafta gecti, en son o gün yazdim ve 10 yıl yaşlandığım gün demiştim.. 

Ben o satırları yazarken henüz yaz gününde karlar düşmemişti ülkeme, kendi meclisini bombalayıp aynı bayrağın altında birlikte yasadigi kardeşlerini bile isteye öldürecek kadar canavarlaşmamıştı gözümde albaylar,generaller, yüksek rütbeli, fiyakalı subaylar..Ben o satırları kardeşimin psikolojik rahatsızlığı dolayısıyla kendi kabul etmediği ve o gün icersinde annemi öldürmeye çalıştığı icin anne ve babamın imza vererek polis zoruyla hastaneye yatirilmasi mecburiyetinde kaldığımız ve bundan dolayı omuzlarıma binen ağır yükün altında ezildiğim için yazdım. Sonrasında aksam televizyonu açtığımda boğaz köprüsünün tanklar tarafından trafiğe kapatıldığını ve bunun bir darbe girişimi olduğu haberini izledim.. Cok cok zor geçen bir günün ardından cok cok zor bir geceydi.. Sabah 4e kadar tv izledim ki bir yandan günboyu 5 aylık bebeğimin bakımıylada ilgilendigim icin oldukça yorucu bigun gecirmistim.. 

Gercekten 15 temmuzu unutmam mümkün olmayacak, kimsede bu tarihi unutmasın.. Rabbim ülkeme böyle bir gece bir daha yaşatmasın. Kendi ülkesine, kendi insanına bunu yapan acımasız, insan görünümlü mahlukatları Rabbim bu dünyada da oteki dunyadada huzura kavuşturmasın. Böylesine vicdansız! ahmak! adi serefsizlerin idam edilerek can verdiklerini gormek nasip olur inşallah.

One comment

Bir Cevap Yazın

