Sevdiceklerim

Ne zamandır ciceklerimle, agaclarimla ilgilenemiyorum. Anne olunca çiçekmis agaçmış sevmezsin uğraşasında gelmez hepsinden kurtulmak istersin diyenlere sesleniyorum: Oğlum 4.5 aylık oldu ama ben hala çiçeklerimi coookkk seviyorummm.. Keske ilgilenecek daha cok vaktim olsada biraz daha cogaltabilsem balkondaki ağaç sayısını=) 

Biraz meczup oldugumdan mütevellit ağaçlarımı budamayı sanki onların canı yanacakmış, bir parçaları eksilecekmis gibi düşündüğümden yapamıyordum.. Taa ki sessiz çığlıklarını duyana kadar.. Bir ağacın sessiz çığlığı nasıl mı olur, sacma sapan yerlerden cikan dallar uzaaarda uzarr, yapraklar bicimsiz hallerini alır, kuruyan dallar adeta fosillesmeye başlar… Bu boyle uzaar gider siz en iyisi benim gibi yapmayın ve bahara girince biguzel budayın ağaçlarınızı. Suanda balkonumda 2 limon agacım, 1 erik ağacım, 1 armut ağacım, 1 kumkat ağacım birde melissa var =) 2 saksıda da domates ektim filizlenmelerini bekliyorum.. Kendi çapımda küçük bi bahçe yaptım ışte.. Bebegim olmadan once daha cok ilgilenebiliyordum ama artik sulamaya bile zor vakit buluyorum.. En son 1 ay once saksılarını degistirdim birazda gubre vereyim dedim ama maalesef gubreleri karistirinca yapraklarim hep döküldü bi garip hallendi agaçcıklarım.. Keske bitkielerden anlayan bi arkadaşım olsaydı en azından şu cancağızlarıma ne yapmam gerektiğini bilebilirdim..

Iste az once budadığım ağaçlarım..

Kumkat melissa ve armut ağacım

Ilk aldığımda 2 armut vardı ama bakımsızlıktan armutlar büyümediği gibi birinide kaybettik =( düdük gibi kalmış bitaneside=))

EV-LENMEDEN ÖNCE ERIK AĞACIM

EV-LENDIKTEN SONRA ERİK AĞACIM

Bu ağacı ilk gördüğüm zaman vurulmuştum adeta.. Tam tefekkürlük.. Saatlerce kendine baktırmıştı hayran hayran.. Şimdiyse bu halde.. Uzerine boya sıçramıştı ondan sonra böyle oldu..

Çocukluğumda ağaçlardan toplardim meyveleri, en çok yesil eriği birde yeşil elmayı severdim ben.. Şimdi elmalarda eriklerde hep bi dertli.. ÷)

Bir Cevap Yazın

