BirYudumKitap

Bir sure once cok guzel bir site keşfettim. işte burada =)

Ben ilkokul yıllarımdan beri okumayı yazmayı hep çok severdim. Haftada en az 1 roman bitirirdim okul yıllarımda. Ustelik okumak için de klasikleri seçerdim, her kitap tatmin etmezdi yani.  Gelgelelim yıllar geçti, evlendim, şimdi cocugumda olunca iyice uzaklaşır oldum çok sevdiğim okumak ve yazmak sevdasından.. Ama birtek şiir terketmedi, ben onu terk edemedim, hala mutfakta iş yaparken, bebeğimi uyutmaya çalışırken şiir okur şiir dinlerim. Oyle kaybolurumki birde sanki bana yazılmış gibi kendimce havalara girerim zaman zaman;) Eşim benim kadar sevmiyor okumayı okusam dinler mi, kırmamak için muhakkak.. Ama guzel olurdu şöyle karşılıklı oturup şiirden, şairlerden konusabilsek.. Buralara neden geldim.. Artık okumaya eskisi kadar fırsat bulamasam da bu site sayesinde gunde 2 sayfacik da olsa kitap okuyorum.. Biraz olsun soluklaniyorum çok yorulduğum hayat karşısında..
Sistem cok basit, siteye mail adresinizi girerek abone oluyorsunuz ve haftanın her gunu sistem size mail gonderiyor. Ama mailin ilk cumleleri oyle oluyorki bazen sistemden değil de sanki sizi düşünen birinden gelmiş hissi uyandırıyor. Bugün benim payıma düşen cümleler de bunlar oldu:
Başına ne vakit fena bir iş gelse, yakınmaya başlar insan. Neden diye sorar, gerçeği sorar… Kazancakis, “Gerçeği söylüyorum size. İnsan, uçurumun kenarına varmadan, kanatlanamaz.” diye cevap verir. Uçurumun kenarındaysak, kanatlarımızı keşfetmek için sevgili okur. Var olun.” diyor ve ekliyorum,

Oyleyse uçurumun kenarında olanlara selam olsun..

image

2 Yorum (+add yours?)

  1. Ölü Adayı
    Haz 16, 2016 @ 21:57:51

    Ben de gelen mailleri okuyorum. Çok güzel kitaplar edindim bu site sayesinde. Hatta öykü ve roman okumayı özlemişim. Bu ihtiyacımı bu site gideriyor😍

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

