Şairle Randevu

Anne oldugumdan beri ne kitap okuyabiliyorum ne şiir.. Hiç durmadan ağlayan bir bebek ve ne yapacağını bilmez bir halde onunla birlikte ağlayan ben.. Ne zor seymis annelik.. 8 ay karnimda taşıdım ama dogdu ve sanki ben onu hic beklemiyormuşum gibi sürpriz gibiydi gelişi.. Alismakta ve kabullenmekte biraz zorlandim hic okuduğum doğum hikayelerinde oldugu gibi onu kucagima aldigimda muhteşem duygular hissetmedim.tek hissettigim asiri derecede yorgunluk ve durgunluktu. Bunu beklemiyordum aslinda, kucagima aldigimda daha farkli hissedecegimi sanmistim ama oyle olmadi iste. Benim gibi olan başkalarida oldugunu ogrenince icim rahatladi ama bunu kimseye soylemedim tabi eşime bile. Oysa O o kadar cok sevdi ki ilk dogdugu andan itibaren, ne de güzel seviyormussun sen, ne de guzel baba oldun sen öyle, dedim..

Ilk baslardaki gibi küt degil duygularim, cok kolay bi dogum da olsa dogum sonrasi emzirme zorlugu bel agrilari derken yuregime odaklanamadim bile hic. Bide kakasini yapamayan, gaz problemi oldugundan surekli aglayan bir bebekle karsilasmayida beklemiyordum tabi, insan emek verdigi seyi sever, uzun sureli iliskiler cikmazda olsa bile kolay kolay son noktayi bu yuzden koyamazlar iste. Bu yaziyi yazabiliylrum cunku zamanaşırı aglayan oglum su andada ağlarken ona annem bakıyor =)
Hosgeldin küçük adam diyorum, şair ruhlu annenin nazdar ve nazenin ruhu seninle şenlenecek bundan sonra.

image

Ben cogu zaman dogaclama yazacagim yaziyi yazmadan atiyorum basligi.. Neden sairle randevu dedim hic bilmiyorum, sonra bosver mujde dedim, birak dağınık kalsın, ruhum gibi…

Bir Cevap Yazın

