34.Hafta

thHTSYEUOW

Bu haftayı da başımda patateslerle atlattım çok şükür. Hayatım boyunca hiç ağrımadığı kadar başım ağrıdı, heralde toplu çekiyorum acıları, çünkü ben pek hasta olmam, başağrısı çekmem, genelde fizyolojik olarak iyiyimdir çok şükür. Ama 3 haftadan beri vay efendim sen misin ben hiç hasta olmam diyen. Başağrısı, karın ağrısı, bacak ağrısı, kulak ağrısı ne ararsan =)) Bu hafta daha iyiydim, ağrılarımın çoğu azaldı çok şükür, genelde başağrısıyla uyuyup başağrısıyla uyanıyorum ama başıma patates saracak kadar değil. Bu arada bu patates olayını kim bulmuş düşünmüş bilmiyorum ama bende hiç işe yaramıyo.

34.haftanın başında bebek 2200 gr civarıydı, bi 3 kg olsa erken doğum riski falan demiycem ayaklanıcam. Zaten her ayağa kalktığımda doğuracak gibi oluyorum doktor uzun süre yalancı doğum sancıları çektiğimden olsa gerek kolay doğurursun sen dedi =)

Doğumla ilgili hiç korku ya da endişem yok, belki çok fazla araştırdığım için bu rahatlık bilmiyorum. Bu kadar rahat olmak iyimi onu da bilmiyorum 🙂 Sonuçta öyle ya da böyle çocuk doğuyo, herkes de doğurduğuna göre bence endişelenecek bir şey yok diye düşünüyorum. Hayırlısı…

Duygusal olarak hala bağlandığımı söyleyemeyeceğim, ben sevmekten korkuyorum ne tuhaf, insan doğacak çocuğunu sevmekten korkarmı hiç.. ben korkuyorum işte.. Çok seversem ve onu kaybedersem bu duyguyla başetmekte zorlanırım. Ama insan varsayımlara göre de sevmez ki Müjde.. Neyse hele bi doğsun da Allahın izniyle….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 comments

  1. 34.,35.,.. hafta derken bir baktım benim oğlan doğmuş hatta 8 aylık bile olmuş 🙂 daha bağlanamama olayını anlıyorum. hep derdim ki “bu doğuranlar bebek odaya getirilince nasıl ağlıyorlar yaa?” bebeğimi odaya getirdiler doğumdan sonra ben bir ağla bir ağla :)) anında bağlanıyorsun yani merak etme :))

    • Herhalde benimde öyle olacak =) maşallah Allah bagislasin bi doğsada bende şu süreci bi atlatsam çok güzel olacak beklemek çok sıkıcı =)

Bir Cevap Yazın

