33.Hafta

Bu haftadan itibaren artık hamileligim başladı diyebilirim. Başından beri çook rahat geçen hamileliğim tamda bitti derken bissürü ağrıyla dur seennn daha bitmediii der gibi.Gecen hafta pazar günü sabah hafif adet sancisina benzer sancilarla ve de karnimda sertleşme sikayetiyle bi acile gidelim dedim eşime. Aslında bu ağrılar 2 gündür devam ediyordu hatta bi akşam önce arkadaşlarla sinemaya gitmiştik ve ilk seansta heralde artık doğurucam diye düşünmüş ama kimseyi endiselendirmemek için çaktırmamıştım. Aynı akşamın sabahına ağrıyla uyandım 2.5 saat eşimin uyanmasini ve tabi agrimin geçmesini bekledim ama nafile artık doktora gitmek gerekiyordu. Eşimi hiç telaşa vermeden kahvaltıdan önce bi acile gidelim biraz sancı var gibi sonrada pazara gideriz dedim. Önce nst’ye bağladılar (33 hafta 1 günlük olmuştum buarada) bi baktım nst’de sancı tavan yapmış işin kötüsü sancı 100lere çıktıkça bebeğin kalp atışları da düşüyor,hemşire panik yaptı hemen oksijene bağladılar sola dön derken kalp atışları düzeldi çok şükür ama benim hala çok yüksek sancım çıkıyordu nst’de. Hemen yatisim yapıldı erken doğum riski var dediler,bebek için ciğer geliştirici iğne yaptılar toplam 2 doz. Serum bağlandı,haplar verildi 6 saatte bi nst’ye baglandim derken salı günü hastaneden çıktım çok şükür. Çıkınca daha iyi olurum diyordum ama salıdan beri 6 gün geçti ve gittikçe daha kötüye gidiyorum. Gribal enfeksiyon kapmışım bide. Kısacası kulağım,başım,karnim,belim,sürekli soluma yatmak zorunda olduğum için sırtım,olurda öksürecek olursam tüm bedenim agriyo. Boğaz ağrısı ve burun akıntısını yazmiyimki çok da ajitaston olmasın=) Ama çok şükür ki cook zorlansamda tuvalete kendim gidebiliyorum =) Hiç şikayetçi değilim,evet uyuduğum anlar dışında sürekli ağrım var ama çok şükür ki Rabbim bana bi cocuk baģışladı o kadarcıkda canımız yansın dimi?
Eşim diyorki hâla hamilelik kolay diyip durmazsın di mi? Dedim ne olacak bu ağrıları 1 haftadır çekiyorum en fazla 6 hafta daha çekicem o da inşallah vaktinde doğarsa, daha doğurmadım doğum sancısı yaşamadım ama yine olsa yine dogururdum heralde=) Hem de etrafımdakilere dokuz doğurtmadan 😉
Inşallah bebisim 2-3 hafta daha sabreder de her şey yolunda gider.. Biz ne de desek boş Rabbim en güzel şekilde yoluna koymuştur O’ndan gelecek her şeye razıyım ben. Ama yine de dua ister dua bekler bu fakir…

Bir Cevap Yazın

