Arafta Bir Küçük Serçe

Ne zaman açsam blogu başlıyorum yazmaya sonra siliyorum hepsini,amaan boşver diyorum bu da geçer.. Bu da geçer bu da geçer bu da geçer ya huu diye diye ömür geçiyor işte dostlar…
Ne çok umursuyoruz aslında şu dünyayı, şimdi kafamiza taktığımız kocaamaann gözüken o sorunlar gün geliyor hatırlamıyor bile. Yahut o günleri de atlattık diyoruz sadece… o günler de geride kaldı bu günler de geçecek, bizim sınavımız da buymuş diyerek sarılıyoruz yaralarımıza.. Bazen kendi yaramızı kendi kanımızla temizlemek zorunda kalıyoruz ama yine de bir şekilde kalkıyoruz ayağa…
Hamileliğimin 30.haftasina girdiğim şu günlerde çok mu alınganlik yapıyorum ben mi abartıyorum demeden duramıyorum yine.. Zaten hassas olan ruh hâlim değişen hormonların da etkisiyle iyice hassaslaştı.. Ama ben yine kimseye anlatmıyorum,ben yine kendi kendime ağlayıp aşıyorum bi şekilde fakat hamileyken sürekli ağlama lüksünüz yok çünkü ne zaman çok üzülsem karnımdaki emanet de bunu hissediyor ve taş kesiliyor. O taş gibi kasildikca ben de kasılıyorum, nefes alamıyorum.. yani bi kısır döngüdür gidiyor işte hamilelik süreci.. ben üzülüyorum Ağlıyorum çocuk hissediyor ağlıyor bu sefer de o etkilendi diye kendimi kötü hissediyorum sakinlesmeye calisiyorum o sırada genelde hep uyuyakaliyorum ve uykuda sinirden dişlerimi çok sıkmış oluyorum muhtemelen çünkü ertesi sabah muhakkak başağrısıyla uyanıyorum..
Geçsin kayıtlara..
Yaz kızım..
Gereği düşünüldü…
Senin kocan tam bir idiot!!!
Evet idiot!!!
Ya düşünüyorum düşünüyorum dün geceki konuşmalarını haklı çıkaracak bişey bulamıyorum ama yine de ben ağlamak için bahane buluyo oluyorum. Sevgili blog sen anlamazsın ama sus ve dinle=) 3 gündür misafirimiz var, 18 yaşında bi kız, eşimin tanidiginin kızı.. yemekteki muhabbet şu: nerden oraya gelindi hatırlamıyorum ama eşimin sözleri: çocuk da neymiş, çocuk başa bela, elini kolunu bağlar, başağrısı bilmemne.. saydı da saydı.. kız da direkt dedi ki: abi onu daha önce dusuncektiniz o zaman 2 ay sonra çocuk geliyo baksana.. benden ses yok.. dayanamadim iyi dedim evlilik de insanın elini kolunu baģlıyo bence hiç evlenmeyelim ozaman.. hadi benim bağlıyo seni nası baģliyo diyo, dedim 2 sene önce eğitim için yurtdışına gidecektim bak sen izin vermedin diye gitmedim vs vs.. ben uzatmadim konuyu, misafirin yanında eşimle munakasaya girmedim pek tabii.. Ama geçtim odaya baayaaa bi ağladım.. 3 saat sonra falan yokluğum fark edilmiş olacak ki gelinip bi zahmet soruldu,benim bu konuyla ilgili hiç konuşmaya niyetim olmadığı halde ısrarla neden ağladığım sorulunca bende dayanamadım sordum: acaba bu çocuğu sadece ben mi istedim? Diye.. aman efendim sormaz olaydım.. onun dediği laflardan nasıl istemedigini cikarmisim, şaka yaptigini bilmiyomuymusumm.. her zaman sevmiyomuymusss.. ya arkadaş dudagimda uçuk çıkıyo 1 haftadır var 2 gün önce diyoki senin dudaginda uçuk mu çıktı e be okuzzz koca kişisi (bunu içimden dedim) o uçuk bikaç gündür var kurumaya başladı dedim.. Münakasa yok, ben münakaşaya girmem hele eşimle ASLA! Çünkü ben tek bir cümle kuracak olurum o sesini Nerede olursak olalım gaayet yukselterek üstüne 13 cümle kurar ve ben her seferinde o kurduğum cümleden dolayi pişman olurum.. insan neden gereksiz espriler yaparak sürekli birilerini güldürme ihtiyacı duyar ki, yalandan olayları abartip farklı anlatarak ilgi çekmeye çalışır. Ben buldum!!! Başka bi meziyeti yok da ondan…
Ne kadar sövsem de koca kişisi işte. . Bi sürü iyi yani da var, hakkını yemiyeyim şimdi ama bu arkadaş ortamında gereksiz konusmalari, gereksiz esprileri yok mu.. olmasa iyi olurdu hani.. Nitekim kimse mükemmel değil kimbilir bende ne çekilmez huylar vardır =) amannnnn hepimiz ölücez brütüs boşver sen beni..

4 comments

    • Canım ben her zaman herkese evliliği tavsiye ediyorum, sen bakma benim yazdıklarıma =) Her evlilikte inişli çıkışlı dönemler olabiliyor önemli olan bu dönemleri az yara ile atlatabilmek 😉

  1. Geçmiş olsun. Gazanız mübarek olsun 🙂 Her seferinde sonucu bildik şekilde tamamlanan ama ilk sefer yaşanıyor hissi veren, karı-koca tartışmalarıdır:) Ilk günkü hissi veren tek duygu bence budur:)

Bir Cevap Yazın

