Bence EVLİLİK

Ne çok insan merak ediyormuş meğer bir taşın başka bir taşa olan aşkını. Hiç öyle şey olur mu demeyin? Hiç cansız bir varlık yine cansız bir varlığa aşık olur mu demeyin. Oluyor işte, olmuş işte. Galata Kulesi Kız Kulesi’ne aşık olmuş, Kız Kulesi de sevmiş onu… Yahu… (İstatistiklerde en çok okunan yazım şu da) Söyleyecek çok şeyim var ama hiçbir şeyim yokmuş gibi.

Ne çok seviyoruz biz öyle imkansız aşk hikayelerini. Yeter ki AŞK olsun İMKANSIZ olsun.. İster taşa olsun ister kuşa böceğe.. Bir şarkıda kendimizden cümleler bulmayı, bulduğumuz cümleler içinde kaybolmayı, kaybolduğumuz kentler içinden sevdiğimiz tarafından kurtarılmayı… Mayı, -mayı, -mayı….

Neydi o.. Kurbağaya aşık olan prenses masalı vardı hani, prenses onu o kadar çok sevmişti ki kurbağa yakışıklı bir prense dönüştü =)) Arkadaş ben de kocamı çok seviyorum ama benimki neden bi dönüşüm yaşamıyor, hala aynı göbek aynı kel.. Hee yok yok aynı değil, göbeğiyle kelliği orantılı olarak artıyor =)) Allahım allahımm okumuyorsun biliyorum kocacığım, zaten sana söylediğim hiçbir şeyi merak edip bir gün bile okumadın. Okuma da zaten, sen okuma ki ben de burada sana sinirlendiğim zaman rahaatt rahaatt sövebileyim.. Ben mii.. Yok canım hiç öyle şey yapar mıyım, sövsem ne olacak, sevdim ne olduki.. Velhasıl kelam..

BEKARLAR, EVLENME AREFESİNDE OLANLAR, EVLENMEYE RAMAK KALANLAR, EVLİLİĞE BEŞ KALA VAZGEÇMEYİ DÜŞÜNENLER, EVLENMEK İSTEYİP DE BİR TÜRLÜ ARADIKLARI ADAYI BULAMAYANLAR, ARADIKLARI ADAYI BULUP DA AİLESİ YÜZÜNDEN BİR TÜRLÜ EVLENEMEYENLER….

Hiiççççç düşünmeyin öyle uzun uzun, boşuna kafa yormayın, evlenince başınız göğe ermiyo =)) pembe panjurlu ev falan hikaye yani, her zaman bir tık kötüsünü düşünün ona göre evlenin. Eğer nişanlınız şiddet eğilimliyse, siz bigün o dayağı yiyebilirsiniz (dikkat edin), eğer aldatma eğilimliyse aldatılabilirsiniz (dikkat edin), eğer kıskançsa evlenince kıskançlığından hiçbir şey kaybetmeyecek, kaprisli ise evlenince daha fazlasını bekleyecek, her zaman onun dediği oluyorsa evlenince nasıl olsa ben ona sözümü geçiririm demeyin, evlendikten sonra DAHA ÇOK onun sözü geçecek =)))

blogger-image-1884081432

102389_93a53c2bfd9fadc4753fe605f133db00_large 106493592_5087250_172306_501ff134_800_600_inner 152659261137 B_58aipUwAAP0d4.jpg large

İlk 3 yıl SAKIN BOŞANMAYI düşünmeyin.. İlk 3 yıl ZORDUR. Bence evlilik üçüncü yılında rayına oturuyor. İki tarafta artık birbirlerinin her şeylerini biliyor, ona göre kabullenmeler başlıyor, çünkü karşınızdakini değiştirmeye çalıştığınız sürece mutsuz olursunuz, ne zamanki kabullenmeyi öğrendiniz, o zaman hayatınızın kolaylaşmaya başladığını göreceksiniz.

g

Bir arkadaşım geçen hafta eşi tarafından aldatıldığını öğrendi, üstelik daha yeni nikah yapmışlardı ve bu yüzden tayini çıkmıştı, henüz düğün bile yapılmamıştı.. Hemen boşanma işlemlerini başlatmak istedi, ben de yardımcı olmaya çalıştım tabi boşanma işlemleri konusunda azbuçuk tecrübeliyim ya;) Ben ilk başta inanmadım, kesin olarak emin olmadan böyle bir işe kalkışma evlilik ciddi bir müessesedir dedim (diyene bak), o zaman sadece mesajları okumuştu, ama sonra eşi itiraf etmiş, gerçekten ALDATMIŞ… Ama gariptir, kız durumu kabullendi, hiç ayrı kalmadılar bile, hem de o kadar rahat görünüyorki.. Nasıl oluyor da kin gütmüyor, nasıl oluyor da hiçbir şey olmamış gibi davranıyor.. Nasıl oluyor da o adamdan hala BOŞANMIYOR!?!!? bunlar benim iç sesim tabiki hiçbi zaman bunları ona söylemedim, bana düşmez, ben dinlerim böyle konularda birisine şunu yap bunu yap demek kesinlikle doğru değil, evlilik onun evliliği.. Ama aklım almıyor.. Nasıl hala sevebildiği konusunu aklım almıyor.. İşte TAKINTILI AŞK dedikleri bu olsa gerek.. Bence bu insanın kendisini DEĞERSİZ görmesinden kaynaklanıyor. Tamamen bununla ilgili.. Yazık..

evlilik-karikaturleri_b3aa

Nevzat Tarhan’ın Evlilik Psikolojisi kitabını okuyacağım bu hafta, her evli çift okumalı, hatta evlenmeden önce okunmalı.. Buraya da yazarım..

Eğer kötü bir evliliğiniz varsa Allah size sabır versin, herhalde insanın en zor imtihanı eşi olurdu.. Sürekli berabersiniz ve bir ömür boyu…

Eğer iyi giden bir evliliğiniz varsa eşinizin kıymetini bilin, kötü özellikleri olsa bile çevrenizdeki kötü örneklere bakın, daima kötünün kötüsü olduğunu düşünün ve şükredin.

Hala sabırsızlıkla prense dönüşmesini beklediğim sevgili eşim bu yazı da sana ithaf olsun… =))))) Latife latife….  Zaten bunu da hiçbir zaman okumayacaksın… Ben onu çoookkk yakışıklı buluyorum, Brad Pitt ve Leonardo Di Caprio halt etmiş =)))))

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

%d blogcu bunu beğendi: