Sustukça Susarmış İnsan

Ne kadar da çok yorgunum. Yazmaya yorgunuım, okumaya yorgunum, kapattığım kapıları açmaya yorgunum.

Sevmeye yorgun, sevilmeye yorgunum. Gitmeye yorgun, kalmaya yorgunum. Tutunmaya yorgun.

Dinlemeye yorgun, anlatmaya çok yorgunum.

Birileri birilerinin ölümünü konuşuyor, çaresiz. Birileri birilerinin maaşını konuşuyor, meraklı.

Birileri hep birilerinin ardından konuşuyor, ben en çok dinliyorum bugünlerde. Her günde, bütün günlerde, çünkü en zor şey susmak kimine göre.

Susmayı beceremeyenlerin işini kolaylaştırıyor, dünyanın en uzun cümlelerini kuruyorum susarak bende.

Eskiden boş kağıtlara bulutlar çizer, Güneş’i doğurur, kuşları uçururdum. Şimdi gülümsemek için yüzümdeki kasları hareket ettiresim bile yok. Bana göre en kolayı susmak olduğundan susarak seviyorum bende. Susarak öfkeleniyor, susarak bağırıyorum. Susarak çağırıyorum en gizli hatıralarımı.

Kağıtlarla aramın bozuk olduğu günlerdeyim. Böyle günlerde en çok kalemlerimi seviyorum. Ne kadar uzaklaşırsam uzaklaşayım, hep bekleyişteler. Eylül geliyor, biliyorum, o yüzden bu susuşlarım.

Bir Cevap Yazın

