Evlilik Teklifi Vol 1

Sanırım bloğumda daha önce yazmıştım sevgili eşimden evlilik teklifi almadığımı.. Ama bu demek değil ki evlilik teklifinde bulunmak isteyen erkek kardeşlerime fikir vermeyeyim. Böyle romantik bi yanım var işte seviyorum böyle şeylerle uğraşmayı.
Ankaradayım, Kızılayda 3 katlı tam benlik bir kırtasiye dükkanı (mağazası da denebilir) keşfettim. Ismini oğrenip sonra yazarım buraya. Yok yok türünden yerlerden. Benim gibi renkli kalemler, defterler, boyalar, masaüstü süsleri, kutular görünce kendini kaybedenlerdenseniz tam size göre bi yer. Birkaç tane kalem bir de renkli küçük zarflardan aldım. Iste bu zarflar

image

Evlenmeden önce hayal kurardım eşimle birbirimize böyle küçük zarflarda notlar yazarız evin olmadık yerlerinden çıkar sonra yüzümüzde birbirimizin tebessümü oluruz gibi pembe lise hayalleri işte =))
Benim eşim öyle yazmayı okumayı sevmiyor maalesef ama ben aldım yine de Zarfları ve zarflardan birine internette bulduğum şu yazıyı yazmak geldi içimden.

Evet işte evlenme teklifi önerisi, hiç ummadığı yerden çıkan küçük bir zarf, gizlice çantaya konulabilir;) Bu arada yazı bana ait ama teklif bana ait değil =) internetten buldum çok hoşuma gitti …

image

Sohbet

1 Yorum (+add yours?)

  1. gormekistedigimyerleryapmakistedigimseylervar
    May 12, 2015 @ 15:39:37

    Güzel olmuş 😉

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

