Film Tavsiyesi: Inside Man

INSIDE MAN – İÇERDEKİ ADAM

Icerdeki-Adam-Inside-Man-2006-poster-afis

Uzun zamandır böyle sürükleyici film izlememiştim. Banka soygunu gibi, kaçma-kovalamacalı ve Akıl Oyunları- Dövüş Kulübü tarzında sonunu tahmin edemediğim filmleri izlemeyi seviyorum. Bu filmi izlerken sonunu tahmin etmedim diyemeceğim ama kesinlikle izlenesi filmlerden.

Filmimi çok da yeni değil 2006 yapımı. Ancak kadro çok iyi! Ben film seçerken önce oyunculara bakıyorum. Benim için filmde Danzel Washington varsa o film güzeldir! Şimdiye kadar da kötü filmini hiç izlemedim. Evet oyuncular Danzel Washington, Clive Oweni, Jodie Foster, Christopher Plummer, ve Willem Dafoe

Filmin konusuna gelince sıradan bir  banka soygunu gibi başlar her şey. 4 kişi boyacı kıyafetleriyle Wall Street’in önemli bir bankasına girer ve içerde yaklaşık 50 rehine vardır. Dışarda hazır bekleyen onlarca polis ve olayı çözmek için görevlendirilmiş iki dedektif. Evet dedektiflerimizden biri Danzel Washington. Filmle ilgili ipucu verip heyecanınızı kaçırmak istemem o yüzden genelde filmi anlatmam sadece izleyin derim. Bu filmde sadece izleyin diyebileceğim ve pişman olmayacağınızı düşündüğüm türden bir film.

İyi seyirleeerr…..

Bir Cevap Yazın

