KPSS KITAPLARIMI VERIYORUM

Ne zamandır şu kitaplardan kurtulamadım diyordum. Aslında ilk kpss ye hazırlandığım sene 2010 olduğu düşünülürse bunu yapmak için baya gecikmişsin diyebilirsiniz belki ama başlangıçta memur olduktan sonra uzmanlık müfettişlik sınavlarına hazırlanma planım vardı, ancak kamuya girdikten sonra bu benim için yeter dedim hatta aksine makam mevki gibi şeylerin hiç de bana göre olmadığını anladım o sebeple vazgeçtim ama birtürlü şu kitaplardan kurtulamadım.

 

Kitapların hepsinin fotografını çektim herkese istediği 2 kitabı kargoyla göndereceğim.  Kargo alıcıya aittir;) Rabbim Herkesin yolunu açık etsin, herkese hayırlısıysa gönlündekini nasip etsin.. Amin..

 
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

8 Yorum (+add yours?)

  1. Haydar DİRİCİ
    Nis 06, 2015 @ 20:00:23

    Merhaba eğer zahmet olmayacaksa KPSS Tarih,Yediiklim Yayınları ile KPSS Defteri Tarih kitabınızı almak istiyorum 🙂

    Cevapla

    • muji
      Nis 07, 2015 @ 06:47:49

      Malesef onlar verildi, daha önce yazsaydınız keşke, genel yetenek ve genel kültürler bitti sayılır, ama iktisat muhasebe maliye hukuk kitapları var hala

      Cevapla

  2. Haydar DİRİCİ
    Nis 08, 2015 @ 20:51:26

    mesajı okuduysanız numaramın olduğu mesajı siler misiniz

    Cevapla

    • muji
      Nis 11, 2015 @ 12:36:23

      Eğer isterseniz alan grubu kitapları hala var elimde hukuk iktisat muhasebe Maliye. . Müjdeninmasaldunyasi@gmail.com adresine adresinizi ve hangi kitapları istediğinizi yazıp gonderebilirsiniz

      Cevapla

  3. esra poyraz
    May 16, 2015 @ 11:03:06

    kıtapların tumu bıttı mı acaba ?

    Cevapla

  4. Anonim
    May 21, 2015 @ 08:31:34

    elinizde hangi kitaplar kaldı tarih var mı ???

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

