ÖRÜMCEKLE SAKLAMBAÇ

Eğer yerdeki ağaçlar kalem olup, denizler mürekkeb olsa, Cenab-ı Hakk’ın kelimatını yazsalar, bitiremezler. (Bediüzzaman)

jumping-spiders-macro-photography-thomas-shahan-18

Bir haftadır evimizde freestyle takılan örümcekle saklambaç oynuyoruz:) Ben ona SAKLAN-KAÇ diyorum ve o da anlıyor ki saklanıyor=) Eşimin örümcek fobisi var ve eskiden öldüremezken şimdi maalesef öldürme cesaretini gösterebiliyor. Biz hiçbir canlıya zarar vermiyoruz. Sinek dahi olsa bu canlı.. Eşim eliyle yakalıyor ve atıyor pencereden,yürürken özellikle yazın çok dikkat ediyorum bir karınca yuvasını bozmamak için, böyle şeylere hassasiyet göstermek gerek bence. Birine söylesem belki abartıyosun der o yüzden söylemiyorum bende zaten 😉 Bu son örümceği eşim görmesin diye ne oyunlar oynuyorum örümcekle, belki ben aynı örümcekle saklambaç oynadığımı zannederken aslında 10 ayrı örümcek dolaşıyodur evimizde :))) Balkonu çiçek bahçesine çevirdiğim günden beri böcek misafirlerimiz artar oldu..

Gariptir.. Eskiden benimde böcek fobim vardı, şimdi de elimle tutup atamam ama sırf eşim öldürmesin diye bir cesaret geliyor gazeteyle alabiliyorum, eskiden 2 metrelik sopayı verseler ucuyla o böceği alamazdım:)) Rabbim öyle güzel bir dengede yaratmış ki her şeyi!

Şefkat-i insaniye, merhamet-i Rabbaniyenin bir cilvesi olduğundan; elbette rahmetin derecesinden aşmamak ve Rahmeten-lil-âlemîn Zât’ın (A.S.M.) mertebe-i şefkatinden taşmamak gerektir. Eğer aşsa ve taşsa o şefkat, elbette merhamet ve şefkat değildir; belki dalalete ve ilhada sirayet eden bir maraz-ı ruhî ve bir sekam-ı kalbîdir.  (Bediüzzaman)

Kenar

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

