Bana Bir Masal Anlatsana

Bir masal anlat bana

Mutlu sonla bitenlerden olsun

İçinde sevdiğim renkler olsun

‘La vie en rose’ çalan müzik kutum olsun

Uçan balonlarım olsun

Tebessümün olsun…

Sen ol içinde mesela

Ben olmasam da olur.

 

4533829679_9afc264b01

Dünyanın üstünde nice öküzler bilirim.

Necip Fazıl Kısakürek

 

Kendimi bildim bileli insanların neden kötülük yaptıklarını düşünürüm ben. Belki de iyi bir ailede büyümediğimdendir, neden insanlar kendi canları yanınca karşısındakinin canını yakmak için alabildiğine uğraşır hiç bir zaman anlamadım. Benim canımı yakanı kendi çapımda cezalandırıp onun da canını yakınca ben daha az üzülmeyeceğim ya. Sonuçta kalp zaten kırılmış, gözyaşı akıtılmış, onun da canı yansın, o da üzülsün, o da acı çeksin… Eee sonra? Sonrası yok… O da üzülüp acı çekince sen daha mı mutlu olacaksın? Olmazsın, olamazsın. Ama öyle zannediyor işte insanoğlu, kendi canını yakanın canı yanınca daha mutlu olacağını düşünüyor.

Yahu ne çok aptal var. Adeta ‘KİM DAHA MUTSUZ’u oynuyor insanlar. KİM DAHA KÖTÜ? KİM DAHA ÇOK ACI ÇEKİYOR? KİM DAHA ÇOK CAN YAKIYOR? KİM DAHA UYANIK? KİM DAHA DALAVERECİ? KİM DAHA İKİYÜZLÜ?

Ne güzel demiş M.Akif  : Ne ibrettir kızarmak bilmeyen çehren.. Bırak kardeşim tahsili, Git önce edep, haya öğren..!

Birileri anlatıyor vay efendim uyanıklık yapmış, yalancı şahitlikle, sahte evrakla devletin .. kadar parasını almış. Aslında zaten o onun HAKKIymışmış.. Mış da mış.. Öteki diyor öğrenci arkadaşımın otobüs kartını kullanıyorum ayda … kadar kardayım, güya devleti kandırıyor.. Ahhh. Keşke bilselerdi.. Keşke bilselerdi.. Bizim sakladıklarımızı da açığa vurduklarımızı da en iyi Allah bilir. O bizim yaptıklarımızı da yapacaklarımızı da, olanı da olacakları da bilir.

 

Herkes kendi acısının, derdinin reklamını yapma derdinde.. Ben bugünlerde dertlerime, üst üste gelen sıkıntılarıma içten içe seviniyorum, seviniyorum çünkü umulur ki bu sıkıntılar karşısında göstereceğim sabır günahlarıma kefaret olur.

 

وَمَا هَذِهِ الْحَيَاةُ الدُّنْيَا إِلَّا لَهْوٌ وَلَعِبٌ وَإِنَّ الدَّارَ الْآخِرَةَ لَهِيَ الْحَيَوَانُ لَوْ كَانُوا يَعْلَمُونَ

Ve mâ hâzihil hayâtud dunyâ illâ lehvun ve laib(laibun), ve inned dârel âhırete le hiyel hayevân(hayevânu), lev kânû ya’lemûn(ya’lemûne)

Hâlbuki bu dünya hayâtı, bir eğlence ve bir oyundan başka bir şey değildir. Şübhesiz âhiret yurdu ise, elbette asıl hayat odur. Keşke bilselerdi! (Ankebut Suresi,64)

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 260 takipçiye katılın

KATEGORİLER

