HİÇ

Ey ki hergiz ferâmuşet nekonem
Hîçet ez bende yâd mî âyed
-Sâdî-

“Ey seni hiç unutmadığım! Hiç beni hatırladığın oluyor mu?”


10850259_745830708844098_6241530225045748723_n

 

Şimdi ben benden gittim gene…

Kendimi unutmaktan korkar oldum Mecnun’a gülüp geçerken bir Mecnunluk var halimde..

O kadar hiç oldum ki bugün, hiçliğimden geçtim sende yok oldum.

Kalbim sendedir, aklım sende, ben sendeyim, senden geldim yine sana döneceğim

Ey merhametlilerin en merhametlisi

Ya Rahman, Ya Rahim

Merhamet et şu kalbime acı

Sendedir gönlümün ilacı.

10806364_10152699161488598_1329937479649769798_n

 

Öyle bir kalbim var ki benim, bir arkadaşım bana sıkıntısını anlatmaya görsün,  belki ondan çok dertleniyorum. Her şeye, her şeye üzülüyorum ama üzüntümün bin katı kadar da şükrediyorum.

 

Ey Sevgili! Beni aşkına muhatab ettiğin için sonsuz şükürler olsun sana…

 

 

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 259 takipçiye katılın

KATEGORİLER

