ÖYLE SER-MESTEM Kİ

2014’ü de bitirdik sayılır. Vadem varsa 26 gün daha 2015’i de göreceğim. Eskiler 63 yaşını geçtikleri zaman, haddi aştık derlermiş.. Şimdi 63 yaşındakiler ‘ben daha gencim’ demeye utandıklarından ‘benim ruhum genç’ diyorlar. 60’ını geçmiş insanların dahi ölüme yaklaştıklarını görememeleri beni o kadar hayrette bırakıyor ki! Üstelik ölüm dediğin her an gelebilecek davetsiz bir misafir iken! Ben 26 yaşımda göçerim diyordum, yaş oldu 28 hala buralardayım. İçimde bir türlü dolmayan bir boşluk var, sürekli tek başıma bir yerlere gitme isteği.. Günlerce, haftalarca yalnız kalsam, ne televizyon, ne insan sesi.. Sanki hiç sıkılmazmışım gibi yalnızlıktan.. Benim gibilere depresif ya da fazla melankolik diyorlar, eskiden olsa ben de öyle derdim belki, depresyondasın sen doktora git falan derdim. Ama hayır, bu depresyon değil. Bu ne olduğunu bildiğim ama bir türlü dolduramadığım bir boşluk işte…

b-158883-allah

2 Yorum (+add yours?)

  1. faesko
    Ara 04, 2014 @ 15:22:27

    İnsan bir süre sonra bu durumun kendi yaşam biçimi belki de fıtratı olduğunda karar kılıyor demek ki. Çünkü, ben de kendimi böyle kabul etmeye çalışıyorum. 🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 260 takipçiye katılın

KATEGORİLER

