KUS KUS BİTMİYOR ÖFKEM

22 Şubat 2012 tarihinde yazdığım bir yazıyı buldum, düzeltmesiz 🙂

Başlığı olduğu gibi aktarmak istedim yoksa buaralar bu yazıda olduğu kadar da vahim durumda değilim 🙂

 

Bir ben var bende benden içeri..  O kadar çok ‘neden’ ile başlayan cümle varki aklımda, karmakarışık hepsi, sıraya sokmaya kalksam her cümlem ayrı isyanda, hangisine söz geçireyim? duygularım benden gitmiş, beni dinlemez olmuş, dilimin kemiği yok ki tutup bükeyim, sus, sus ki seni de vurmasınlar diyeyim..

Her zaman suçlanacak biri vardır kendimizden başka, kimse suçlamaz kendini, hep başkaları suçludur, çünkü hepimiz hata yapmayacak kadar kusursuzuz ya! kadın için kocası, adam için karısı,çocuk için annesi, kardeş için abisi,ablası, birileri mutlaka suçludur yani, olmalıdır da, suçlanacak kimse olmasaydı nasıl yüzleşebilirdi insanoğlu acizliğiyle?  

Oysa dünya ne güzel bir yer olacaktı, ben olacaktım, sen olacaktın,biz olacaktık, onlar olacaktı, saf olacaktık, temiz olacaktık, yalanın sisi karartmayacaktı hiçbirimizin yüzünü, saklambaç oynarken kendimizden saklanmak zorunda kalmayacaktık, yarış içersine girmeyecektik en yüksek binayı kim dikecek bu toprağa diye. Aklımızı işe yaramaz düşüncelerle doldurup aslımızı unutmayacaktık, unutturmayacaktık. Unuttuk, unutturduk, unutturulduk oysa. Şimdi suçlu kim? Kimi suçlarsam sıyrılabilirim bu işin içinden diyerek saklanmayacaktık çıkmaz sokaklar ardına, saklandık oysa,çıkamadık. takıldık kaldık, kendi çizdiğimiz çizginin yanına koyduğumuz virgülü unuttuk, üç noktalarla oyaladık birbirimizi. Hiç noktayı koyamadık, satır başı yapamadık…

 Öyle zorsun ki dünya, ne versen kusuyorum, senden gelen her şey dokunuyor, hem baş dönmesi yapıyorsun, hem de utanmadan mide bulantısı. Oysa böyle mi anlaşmıştık? Hani her şey çok kolay olacaktı, hani bir ışık görecektim ve beni herkes sevgiyle karşılayacaktı, hani hiç dönmek istemeyecektim geldiğim yere, bilinmezin alemine. Kandırdın beni dünya, içine çektin ve hiç bırakmadın, sımsıkı tuttuğunda kayıp gidemez miyim sanıyorsun, kendimi kandıramaz mıyım? 

olmadı, kandıramadım işte, ne kendimi, ne seni ne de diğerlerini.

Gelsen de alsan beni….

2 Yorum (+add yours?)

  1. semaozciftci
    Kas 28, 2014 @ 16:29:27

    Bence mükemmel yazmışsınız karamsar olsa da etkileyici 🙂

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 259 takipçiye katılın

KATEGORİLER

