UNUTURSAM FISILDA…

uf2

Ve bir Çağan Irmak filmi… Evet bir ‘Babam ve Oğlum’ değil ama bence izlenebilir. zaten daha fragmanını görür görmez ben bu filmi izlemeliyim dedim! Aksiyon dışındaki filmleri sinemada izlemeyi tercih etmiyorum ama nostaljik bir film olması, oyuncuların da iyi seçilmiş olmasından dolayı eşimle uzuuun aradan sonra birlikte sinemaya gitmemize vesile oldu.  Birlikte gittik ama kısmet olmayınca olmuyo dedikleri bu olsa gerek çünkü filmi birlikte izleyemedik 🙂 Birlikte sinemaya gidip de ayrı oturmak zorunda kalan bir çifttik biz 🙂 Hayır hayır edebiyat yapmıyorum, gerçekten öyle çünkü biz gittiğimizde salon tıklım tıklım doluydu, üstelik biraz da geç kalmıştık, eh hal böyle olunca  ne yapalım bizde ayrı ayrı izleriz dedik :=)  Bir uca o geçti diğer uca ben… İlk yarı böyle geçti ama araya girince rica ettik bir sıra kayabilir misiniz diye, bir kişi dışında hepsi tamam dedi, o bir kişi de yalnız gelmiş olmasına rağmen rahatım bozulacak ama, neyse iyi bakalım, kem kümm… yaa bir sıra kayacaksın ne var bunda.. içimden bu filme yalnız gelmene şaşmamalı dedim!! İçimden dedim ama hee :))) No gıybet no comment! :)))  Böyle bir film maceramız oldu işte, 1 ay oldu filme gideli ben daha yeni yazıyorum..

Film şarkılarını Kenan Doğulu yapmış, zaten nostaljik şarkıları çooook severim, bu şarkılar da tam benlik olmuş

Gel ya da git nolur yapmaaa.. Ben en çok bunu sevdimmm..

 

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 260 takipçiye katılın

KATEGORİLER

%d blogcu bunu beğendi: