ZAMAN FAKİRİ

Evet, tam bir zaman fakiriyim bu günlerde. Kendime vakit ayıramıyorum, 2 haftadır hiç kitap okuyamadım, yazmak istediğim, biriktirdiğim onca şey var yazamadım. Bölündüm, parçalandım bir türlü toparlanamadım. Kendime vakit ayıramadığım zamanlar çooooookkk gergin oluyorum, işin kötüsü bu gerginliği hiç kimseye yansıtmak istemediğim için içimde patlayıp durmam, özel bir düzenekle etrafa zarar vermeden patlatılan saatli bomba gibiyim özetle 🙂

‘İslamda Zaman Tanzimi’ kitabını alıp okumuştum yıllar önce, ödünç verip geri gelmeyen kitaplarımdandı bende gittim yeniden satın aldım ama bir ay oldu hala başlayamadım.

Sabah namazına kalkmakta haalaa sıkıntı yaşıyorum, kızıyorum kendime, yatmasını bilmiyorsun ki diyorum! İş bitmiyor kii, bir bakmışım saat yine 01:00 olmuş, her akşam aynı şey… Şöööyle bi hasta olsam, 3 gün yatsam ama 15 gün rapor alsaamm :Pp :)))

İşte durumumu anlatan bir karikatür

wpid-ımg_97709575532403.jpeg.jpeg

Yorum bırakın