(: Biraz Tebessüm :)

wpid-ımg-20141118-wa0024.jpg.jpeg

Bu sabah okudum bu haberi, yeni güne tebessümle başlamama vesile oldu, ayyy dedim kesin yalan haberdir ama yine de beni güldürdü :)) Genelde böyle saçma haber değeri taşımayan haberimsi şeyler Posta gazetesinde yayınlanıyor, muhtemelen bu da oradan alıntıdır.

Haberi okuyamayanlar için;

Yakında ‘Güzeller ve Kuşlar’ adlı toplu eserlerini yayınlayacağını söyleyen Recai, karısı Süheyla’dan ilham alamadığından yakındı…

Kocasına her şeyini verdiğini, fakat onun yine de ‘ilham’ diye tutturduğunu  belirten Süheyla, ‘Ne diyeyim Allah ihsan versin ‘ diye konuştu..

Güzele bakmak sevaptır diyen çapkın Recai ‘KARIM SÜHEYLA SEVAP KAZANMAMA ENGEL OLUYOR’ dedi :)))))))))))))))))))))))))))))))))  ben en çok bu kısmına güldümmmm

Demek ki ne oluyormuşşş Şair ruhlu adamlar her zaman iyi olmuyomuşşş

Bugün ki postumu aşağıdaki şiirle noktalamak istiyorum.

Tamamen temiz duygularla paylaştığım bu şiir tüm köstebek severlere gelsin :p

wpid-ımg-20141118-wa0026.jpg.jpeg

Bir Cevap Yazın

