ŞİKAYETVAR.COM

O kadaarrr sinirliyim ki… Benim takoz kocam hoşlanmayacağımı bildiği halde (artık 6 senenin sonunda bunu düşünebilir) ben şehir dışındayken eve kızlı-erkekli bekar arkadaşlarını yemeğe çağırıyor.. Biz iki senedir evliyiz ama o hala öğrenci kafasında!!! Ben mi çok abartıyorum acaba diye en yakın arkadaşımla paylaştım bu konuyu, o da hemfikir oldu ki ben haksızsam mutlaka haksızsın abartmışsın der. Eşine sormuş o da aynı şeyi söylemiş uygun değil!! Değil ya değil işte! Uygun değil!!!!

Ne yapıcam Allahım ben bu adamla.. La havle vela kuvveteeeee

Ah erkekler ahhhhh……. Boşuna demiyorlar kadınlar Mars’tan erkekler Venüs’ten diye… Akşamüstü bugün hiç dışarı çıkasım olmadığı halde sırf haftaya evlilik yıldönümümüz diye ona hediye almaya gidiyorum, normalde aramaz ya işten çıkar çıkmaz arayıp söylüyor arkadaşları yemeğe çağırmış! Zaten ben ev arkadaşıyım ya! Hiçbir zaman sorulmaz!!! 

Amaannnn Müjde dedim, ilk sene evlilik yıldönümünüz için hiçbir şey yapmayan öküzden ikinci sene sana hediye almasını mı bekliyorsun! Hiiiççç boşuna bekleme sen de ona hiçbir şey alma dedim!! Ben de kendime ne alınmasını isterdim.. Yıllardır bir müzik kutusu  bir de kar küresi hediyesi almak isterdim diye düşündüm veee bakın ne buldummmmm :)) 

Hem de ennnnn sevdiğim, ağladığım zamanlarda dinleyerek mutlu olduğum şarkı LA VİE EN ROSE çalıyorrr… Videoya kaydettim ama video yükleyemiyorum, sonra bir yerlere yükleyip link koyarım buraya da…

Bir de yine bir defter aldım,  İstanbul hatırası olsun dedim..

İyi günlerde kullan Müjdem, bu müzik kutusunu çaldıkça sakın eşinin vefasızlığı ya da duyarsızlığı gelmesin aklına, sen hep aynı kırılganlığında kal, aynı duygusallıkta dinle müziğini.. Ve kapat gözlerini, kapat ki sırlı bir kapı açılsın düşler alemine..

Öylece geçip gidiyorum zamanın kıyısından

Şimdi bir kuşun kırık kanadına emanet yüreğim…

 

 20141023_234833 20141023_234843 20141023_234857 20141023_234908

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

