HAYATIN ŞİFRESİ

Başlangıçta ŞİFRELER ŞİFRELER ŞİFRELER diye bir başlık atmayı düşünmüştüm ama ‘Hayatın Şifresi’ daha ilgi çekici olur diye düşündüm ve hemen değiştirdim. Biz okuma konusunda maalesef tembeliz o yüzden başlık ilgimizi çekmezse çoğu zaman ilk cümleyi okumayız bile. Kabul edin öyleyiz!

Aslında bir gezi yazısı yazmayı planlıyordum fakat yarım saattir bilgisayarın karşısında şifreleri sıfırlamakla uğraşıyorum. Kuzenimin laptopundan yazdığım için pek tabii  bilgisayarımın benim yerime hafızasına kaydettiği şifreleri hatırlamak zorunda kalmadığımdan giriş şifrelerinin hepsini birbirine karıştırmışım. O kadar çok şifre var ki hayatımda.. Sayıyorum bak 🙂

X Bankası cep şifre

X Bankası bankamatik şifre

X Bankası e-imza şifre

X Bankası kredi kartı şifresi

Y Bankası kredi kartı şifresi

Y Bankası bankamatik şifresi

Y Bankası interaktif şifre

Bu banka interaktifleri de 3 yada 6 ayda bir şifre değiştirme şartı koyuyorlar ya siz bu şifreleri en az 10 la çarpın bi o kadar da değişti kendi aralarında işte…

WordPress şifre

WordPress e-mailine girmek için gmail şifre

Kişisel e-mail adresi şifresi

Cep telefonu kilitlenme şifresi ki ben bunu kullanmıyorum artık

Cep telefonu pin kodu; bunu da bıraktım şifre falan yok 🙂

Bankaların telefon bankacılığı şifreleri

İş yeri bilgisayarına gitrmek için bakanlık bilemmne şifresi

Bakanlık bilmemne şifresi de ayda bir değiştirilmesi gerekiyor bu arada!!!

Sahibinden.com için şifre, alışveriş siteleri için şifre, kitapyurdu.com şifre,

Eve girmek için otomatik kapı şifresi (neyseki artık bu da yok, eski usul anahtarı çevir gir işte eve)

Şifre, şifre, şifre………………. Off yaaa…. Ne zaman şifrelerimden birini unutsam hepsini değiştirmem gerekiyor.. Birbirleriyle gizli ittifak kurmuş gibi değişim alarmı veriyorlar bana.. Az önce de dediğim gibi  wordrpess şifresini ve wordpress gmailin şifresini hatırlayamadım, yine hepsini değiştirmem gerekti ve nasıl bir süper hafızam varsa, akıllı telefonumdan da o şifreleri değiştirmem gerektiğinde sürekli yanlış şifreyi girdim durdum ve bidaha şifre değiştirmem gerekti!!!

Neyseki insanlarla konuşmak için şifreye ihtiyacımız yok, bir selamünaleyküm bütün kilitleri açıyor…

Bir Cevap Yazın

