Martılara Uyandım

Her şey de vardır bir hayır.. Bu cümleyi duymayan yoktur ama hayatına, lisanına yerleştirebildiği gibi hâline de yerleştirebilen pek azdır.. Dün akşam 22.30 da izmir-istanbul uçağım vardı. havaalanına kadar Trenle gitmem gerekiyordu, uçak kalkmadan 40 dakika önce havaalanında olacak şekilde trene bindim velhasıl tren bir türlü varmak bilmedi.. Benim kısmetsizliğimden midir nedir her durakta bir makas değiştirme durumundan dolayi fazladan beklememiz gerekti. Veee tahmin edileceği üzre bende uçağı kaçırdım =( Biraz canım sıkıldı tabi ama vardır bunda da bir hayır dedim.. arkadaşımı aradım hemen izmir-istanbul arası otobüs bileti alması için, aldı saolsun ama istanbul-ankara güzergahlı =)) neyseki gelen mesajda fark ettim ve hemen onu iptal edip yeniden bilet aldım. Şu anda feribottan yeni çıktık ve ben yarım saattir martıları besliyorum.. işte bunun içinmiş bak Müjde dedim, Rabbin bu guzelliklerden mahrum kalmanı istemedi. .

Ruhuma şifa… Yüreğime şifa oldu gökyüzünün güzelleri.. Bunlar da objektifimden…

wpid-20141016_072333.jpgwpid-20141016_072346.jpgwpid-20141016_072824.jpgwpid-20141016_072830.jpgwpid-20141016_073402.jpg

Bir Cevap Yazın

