Ah Erica, bunca zaman neredeydin sen? =)

wpid-20141001_095904.jpg

Ericaya Güzelleme

Başlığa bakıp yanlış anlaşılma olmasın lütfen, evet erica bir bayan adı olabilir ama benim ericam sadece bir çiçek.  Hiii!!!

Sadece bir çiçek mi?!? Ona sadece bir çiçek diyen dilimi ısıriyim e mi! Hıh! Erica yaratılan onca güzel çiçeğin içinde bu aralar bana en güzel geleni. Evet geçtiğimiz ayda orkideye sevdalıydım itiraf ediyorum ama o Erica’yı görmeden önceydi 🙂 Kalbimde ikisine de yer var benim, ikisini de sevebilirim 🙂

3 gündür evdeyim, rahatsızlandım biraz rapor aldım bende, dikkatinizi çekerim doktor rapor verdi demiyorum, rapor aldım diyorum, aldım çünkü biraz evde kalmaya ihtiyacım vardı, uzun saatler yalnız kalmaya ihtiyacım vardı, saatlerce uzanıp kucağımda kedimle kitap okumaya ihtiyacım vardı. 3.gündeyiz ve yarın mesai var ama çok şükür ki üç günlük inziva yetti. Bugün uzun uzun ericayı tefekküre dalmışım, bir baktım kağıt kalem önümde, bir şeyler karalamak geldi içimden, ericaya mektup yazdım =) Bir çiçeğe mektup yazılır mı hiç diyenlerden olmayın siz sakın, her şeye mektup yazılabilir, belki bir şiir..

wpid-20141001_100023.jpg

Erica,

Ne  güzel oldu da tanıdım seni

Yeni ayakkabılarını giymek için bayram sabahını bekleyen küçük bir çocuğun mutluluğunda yüreğim,

Sen geldin ya gönlüm şenlendi, lal oldu dilim, kalemim kemale erdi

Erica,

Ne  güzel de yakıştı sana bu ikindi vakti Güneş

Sevginin yüzü yok sende, kelimeleri yok,

Öyle yok oluyorum ki sana olan sevgimde, utanıyorum, nedir bu coşup taşan sevgi seli sadece bir çiçeğe?

Söküp alsam bir demet güzelliğinden,

Çoğaltsam,

Evimin her köşesine senden bir parça koysam

Toprak istersin, su istersin, gitmek istersin belki diye yapamıyorum.

Üzerini sereserpe örttüğün toprağı kıskandığımdan değil, belki seni istediğim kadar sen beni istemezsin diye korkuyorum.

erica_carnea_garten

 

Şiire yazmış olsam da ben dayanamadım ve onu çoğaltmak için şansımı denedim aşağıdaki resimde gördüğünüz üzere.. Umarım benim için çoğalır 🙂 Çünkü ben onu çoooooookkk sevebilirim

wpid-20141001_100148.jpgwpid-20141001_100205.jpg

Görsel

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

