Bİ KÜÇÜK EYLÜL MESELESİ

 

Bu haftasonu hiç dışarı çıkmak gelmedi içimden. İlk kez eşimde evdeydi biz de birlikte film izledik. Başrollerini Farah Zeyneb Abdullah ve Engin Akyürek’in paylaştığı film çok da aman aman bir film değil, ama boş vakit varsa, oturup arkadaşlarla izlenilebilir.  Aslında bu filmi Eylül ayında izlemek de ayrı bir kısmet oldu 🙂 İşte Eylül ayında izlenebilecek aşk filmlerine bir yenisi daha eklendi

Varan 1 – Aşk Tesadüfleri Sever

Varan 2- Bi Küçük Eylül Meselesi

Filmde karikatürist Tekin var ama kısaca TEK diyorlar, zaten kısa olan bi ismi bu şekilde kısaltmaları, üstelik ayrı bir manasının da olmadığı düşünülürse bence saçma olmuş. Bir de öyle çekmişler ki filmi bu TEK sapık mı manyak mı, yoksa bu kız şizofren mi, şimdi bunlar aşk yaşadı mı yaşamadı mı olay örgüsünü anlayana kadar biraz sorguluyorsunuz filmi. Dedim ya aman aman bir film değil ama izlenir, tavsiye ederim.

Her zaman olduğu gibi yine bir filmde yeni bir yer gördüm ve içimde müthiş bir gitme isteği uyandı. BOZCAADAAAA.. Film Bozcaada’da geçiyor, bu yaz İstanbul’a gittiğimde adalara gidecektim ama Ramazan ayı da olması dolayısıyla kısmet olmadı, Ekim de yine bir yerlere kaçasım var ama Ekim’de adalara gidilir mi ki.. Bozcaada beni çok cezbetti, gidip kaybolmak istedim sokaklarında. İçimde hep bir yerlere gitme isteği.. Neden acaba..

 

Bi küçük eylül meselesi vardı halledemedim” demiş aşığın Teki 🙂

Bir de film de sık sık dinleyeceğiniz Nil Karaibrahimgil şarkısı:

sen beni boşuna hiç kalbinin oralara koyma,
kollarını bana sarma!
kalamam oralarda!
sen de gül eğlen öyle acıklı konuşma!
hayat ne ki sonuçta?
anlık bir buluşma.
la la la ben de böyleyim!
la la la hep de böyleydim.

 

Aşık olmak için fazla neşeliyim ben 🙂 der bir Eylül ama o da aşka yenik düşer sonuçta…

Ve dipnot: film bitti ben ağlamadım 🙂 Hatta eşim sık sık kontrol etti hadi ağladı ağlayacak der gibi, film bitti sen nasıl ağlamadın yaa hayret dedi,ben de şaşırdım 🙂

Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s