EYLÜL DE GEL…

BELKİ BENİM KAĞIT PARAM Bİ ŞEKİLDE DÖNE DOLAŞA SENİN CEBİNE GİRMİŞTİR….

Bu Eylül hep hüzün getirir bana nedense.. Zaten melankolik bir insanım, iyice duygusallığın dibine vuruyorum sonbahar geldikçe. Bu yaşıma kadar kabul etmezdim duygusal bir insan olduğumu ama şimdi şimdi kendime dışardan bakmaya başlayınca gördüm ki sınır tanımaz bir duygusallığa sahibim. Bir defa kesinlikle haber izleyemiyorum, bir yerlerde bir kaza mı olmuş, biri evladını mı kaybetmiş, biri annesini-babasını, bir küçük kediye insan kılığına girmiş bir mahlukat işkence mi yapmış, saçmasapan bir filmde saçma sapan duygusal bir sahnede, sokakta karnı içine çökmüş bir hayvancağız gördüğümde, kuş ölüsü gördüğümde, eşiyle kavga eden arkadaşımı dinlediğimde o ağlarken ben de.. kısacası ağlamak için o kadar çok bahane buluyorum ki kendime.. Hemen hemen her gün ağladığımı fark ettim 😮  Bu ne kadar normal olabilir ki? Çok normal olduğumu iddia etmiyorum ama bu gibi her olayda kalbim hep çok acımak zorunda mı. Herkesin kalbi bu kadar acıyor mudur? Eskiden bu kalp ağrısını anlatmak için birinin kalbimi avucunun içine alıp sımsıkı sıkması tabirini kullanırdım, şimdi almış biri yüreğimi iki eliyle birden sıkıyor, olacak iş mi yahuu 🙂 Hep bu yüzden şöyle düşündüm, sen fazla yaşamazsın dedim kendi kendime, o kadar basit şeylere dahi o kadar acı çekiyorsun ki, üzüldükçe üzülüyorsun, herhalde Rabbin en önce seni alacak yanına.. Elbet en doğrusunu Rabbim bilir…

 

 

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

