Kürk Mantolu Madonna

wpid-20140815_133058_hdr.jpgwpid-7.jpgwpid-8.jpgwpid-10.jpgwpid-14.jpgwpid-picsart_1408103840833.jpg20140815_115444_HDRwpid-3.jpgwpid-11.jpg

wpid-13.jpg

Bu kitabı 2013 Eylül ayında okumuştum, o dönem psikolojim de çok sağlam olmadığından olsa gerek beni derinden etkilemişti..

Kitabı okumayı düşünenlere hem kitapla ilgili fikir edinmeleri açısından hem de sağlam bir psikolojide okumaları önermek adına bu yazıyı yazmak ve altını çizdiğim cümleleri sizinle paylaşmak istedim.  

Ben her zaman,okuduğum bir kitap olsun,izlediğim bir film,televizyonda bir haber ya da herhangi bir arkadaşımın anlattığı sıkıntılı bir durum karşısında maalesef güçlü bir empati kurma moduna geçiyorum. Bu bana acı veriyo o yüzden uzun zamandır haber izleyemiyorum.  Belki de o yüzden hep mesafeliyim kendimi anlatma noktasında..

 

Keyifli okumalar diliyorum =)

7 comments

    • Ben öyküleri olan bir diğer kitabını da okumuştum ama o kadar beğenmemiştim bu adeta beni benden aldı götürdü diyebilirim..

      • Bhasettiğiniz kitap ”Sırça Köşk ” olabilir 🙂 ve evet Sabahattin Ali kalitesine yakışan bir eser değil bana göre de ama Kuyucaklı Yusuf olsun Kürk Mantolu olsun Değirmen olsun okuduğum bütün kitaplarını çok sevmişimdir ben de 🙂

        • Evet sırça köşktü okuduğum ve kürk mantolu Madonna dan önce okumuştum hatta bu kadar övgüye layık görülen bir kitabın yazarına o öyküleri yakıştıramamıştım :/ Kuyucakli yusuf ve değirmen i de okuyayim o zaman ben.. teşekkür ederim 😉

    • Bu aslında hikaye gibi.. çok fazla kişi ya da olay yok.. yani roman okumayı sevmeyen biri rahatlıkla bitirebilir dediğiniz gibi..

Bir Cevap Yazın

