ZAMANSIZ

IMG_84991343447946

Varlığını sığdıramadığım kalbim yokluğuna alıştı, ne tuhaf. Oysa sen gidersen yok olurum sanmıştım gidişinle, yaşananların üstüne attığın toprağın kokusu gibiydi seni götüren rüzgâr. Üşüyordum ama soğuktan değildi bu titremeler, ellerim gittikçe küçülüyordu hayalimde tuttuğun avucunun içinde. Rüzgâra inat terliyordu avuç içim, parmaklarımı hissedemez olmuştum içimdeki yangınla dışarıdaki rüzgâr çatışınca. Yetmiyordu, ısıtmıyordu artık alevler, rüzgâr hiç durmadan koşan bir çocuk gibi hızla dönüyordu etrafımda. Ne durdurabiliyordum onu ne de kaçabiliyordum ondan. Düğümlenen ayaklarım mıydı, yüreğimin çırpınışı mıydı beni kaçmaktan alıkoyan? Ne kadar acı verse de kurtulamıyordum gölgenin karanlığından.

Yağmura susardı gözlerin, biz kaçamak adımlar atarken yağmurun gözümüze konmasından korkardık, bir damlanın her şeyi bitireceğini bilirdik, bilirdik de hiç uzağa kaçamazdık. Yerçekimi seni daha hızlı çekerdi sanki, ben hep geride kalırdım. Ve sen hiç dönmedin beni almak için geriye.

Sevdiğim sen miydin, beklemek miydi seni kendi yarattığım düş bahçelerinde? İçime hapsettiğim gölgendi belki de hiç bırakmayan elimi. Öyle karanlıktı ki bakışın, göremedim.

Hep çözülemeyen bir denklem olmuştu sevdalar, kimyası bozulmuş aşklar yaşamıştık belki de ondandı bu ayrılık sonrası bulantılar. Hangi kapıyı çalsak yamalı bir kalp çıkıyordu karşımıza, direnmeye çalıştığımız her aşk yırtık bir iz bırakıyordu ardında. Ve biz onarmaya çalıştıkça kan kaybediyorduk. Hangi yara iz bırakmaz ki insanda? Oysa her gün yokluğunu ilikleyerek başlıyordu Güneş’in doğuşu, eksilen düğmenin yenisi bulunuyordu ve her düğüm eskiyi anımsatsa da Güneş hiçbir yıldızı söndürmüyordu.

 

ZAMANSIZ bir deneme.. Tarih atmamışım. 

 

3 Yorum (+add yours?)

  1. semaozciftci
    Tem 31, 2014 @ 17:52:25

    Her şey zamansız ve vakitsizdir 🙂

    Cevapla

  2. Elif Fevziye Çaltepe
    Ağu 03, 2014 @ 09:45:24

    “Hangi kapıyı çalsak yamalı bir kalp çıkıyordu karşımıza”
    Bu ifadeye bayıldım.

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

