Una Palabra

Bütün kelimelerin anlamını yitirdiği bu şarkı için bir ekşisözlük yazarı hüzünlü ve turuncu bir bahar şarkısıdır diyor..

Bana göreyse gösterişten uzak, sade bir sevgiye teslim etmek gibi yüreğini. Sevmekten başka suçu olmadığı halde müebbet yiyen mahkumun gözlerine adadım ben bu şarkıyı, yaratılanların içinde güzelliğinin dahi farkında olmayan sana…

Una Palabra

Bir kelime hiçbirşeyi anlatmayabilir ama herşeyi gizleyebilir.
Rüzgarın suyu, çiçeklerin çamuru gizlediği gibi,
Bir bakış hiçbirşeyi anlatmayabilir ama herşeyi gösterebilir,
Yağmurun yüzünü anlatışı, eski bir haritanın herhangi bir hazineyi gösterişi gibi,
Bir gerçek hiçbirşey anlatmayabilir ama herşeyi gizleyebilir.
Ateş kendi başına ışık yaymaya başlayamaz, kaya toz olmadan oluşmaz,
Eğer birgün benim hatalarım hiçbir anlam ifade etmez ya da herşey anlamına gelirse,
Bil ki sebebi senin gözlerinin benim kanatlarım ve boğulduğum uçurum kenarı olmasıdır.
Senin gözlerin benim rüzgarımdır.

Carlos Varela

Beni bu şarkıyla tanıştırdığı için eliffevziyecaltepe ye teşekkürü borç bilirim.

Video

3 Yorum (+add yours?)

  1. semaozciftci
    Tem 01, 2014 @ 18:23:21

    Bu şarkı gibi kelimelerinizi konuşturmuşsunuz sizde yazınızı çok beğendim 🙂

    Cevapla

  2. Elif Fevziye Çaltepe
    Tem 02, 2014 @ 09:35:51

    Hayrını görün diyesim geldi 🙂
    Diyimde içimde kalmasın.
    Sevgilerimle ❤ 😉

    Cevapla

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

