KARANLIKTAN AYDINLIĞA BİR YOLCULUK-4

-Yeter, dedim, biraz sesimi yükseltmeseydim ve kesin tavrımı koymasaydım sorularının bitmeyeceğini biliyordum bende kendi yöntemimle kesin ve net olarak işim olduğunu beni idare etmesini rica ettim ve daha fazla soru sormasına fırsat vermemek için telefonu kapadım. Bir yandan telefonla konuşup bir yandan yürürken hiç farkında olmadan bayağı ilerlemiştim, arkamı döndüm ağacı tekrar görebilmek için ve oradaydı. Evet orada öylece duruyordu, tıpkı rüyamdaki gibi. ağaç değil, kız! o kız! aynı kapuşonlu gri paltosuyla, başı önde ve ayakta bekler vaziyette tam da ağacın altında. Rüyamdaki gibi! birden tüylerim diken diken olmuştu,bu nasıl mümkün olabilirdi ki. Etrafa bakındım başka insanlarda varmı diye, birkaç kişi vardı o caddede yürüyen ve onlara göre her şey normal görünüyordu. Öyleyse sende normal davranmalısın Şenay dedim kendi kendime. Ne yani bu kızcağızdan korkacak değildim ya. Ona doğru yürüyordum ve onun başı hala yerdeydi. Ben yaklaştıkça da sanki beni hiç farketmiyor gibiydi, hiç başını kaldırmıyordu. Ağlıyor olabilir miydi? Belki. Ama ben onun için ne yapabilirdimki, neden beni buraya çağırmıştı, kimdi bu kız? Beni nereden tanıyordu. Bende kendi halinde yaşayan sıradan bir bayandım. Kimseye bulaşmazdım, biraz meraklıyımdır ama bu merakım şimdiye kadar kimseye bir zarar vermediki. Ben bu şekilde düşünce seline kapılmış gidiyorken bir anda onu karşımda buldum, ne de çabuk yaklaşmışım diye geçirdim içimden, oysa karşıdan bakınca dahada uzaktaymış gibi görünmüştü. Kısa bir süre sessizce bende ayakta karşısında öylece durdum, aslında beni farketmesini bekliyordum ama o hiç tepki vermemişti. Bende:

– Merhaba! dedim.

Başını kaldırdı ve beni gördüğüne hiç şaşırmamış bir şekilde, çok sakin merhaba hoşgeldiniz dedi.

Hoş mu geldim? Nasıl yani? Sanki dün beni çağırmış da bende davetine uyup gelmişim gibi söylemişti bunu. Evet beni çağırmıştı ama rüyamda, o sadece bir rüyaydı ve bu kız benim rüyama nasıl oluyorda giriyordu. 

Bloglovindeyim

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 246 takipçiye katılın

KATEGORİLER

