CEP TELEFONU MODEM DE OLUYORMUŞ!

:)) Bu başlık için kusuruma bakmayın ama bu işi kendi kendime becerince aynen bu cümleyi kurdum işte, ayakucumda kendini temizlemekle meşgul olan Oscar’da (benim sıradışı kedim) sanki beni anlamış gibi

 

– Naasıı yaniii, haberin yok muyduu!?!!? Yuhhh sanaa! Bakışı atmasaydı belki kendimi daha iyi hissedebilirdim  🙂

Şu an yaşadığım şehre taşınalı neredeyse bir yıl olmuş ve ben ‘kısmen’ internetsiz geçen bu zaman dilimi içerisinde kendime çok tartıştım. Yeminim vardı bir kere; ‘bir daha asla asla ama asla bu ttnet’le işim olmaz benim!!!’ diye bağırarak çıkmıştım en son o Türk Telekomun koridorlarından, o (büyük lokma ye; büyük söz etme!) lafımdan sonra neyseki, değiştirdiğim bütün evlerde ya internet vardı, ya da bir şekilde komşudan kullanarak idare etmiştim, ama bu sefer öyle bir şey oldu ki taşındığım apartmanda internet yok. (Hmm aslında sonradan arada sırada full çeken bir internet bağlantısıyla çok tesadüfi bir şekilde karşılaşacak ve bu bağlantının üst komşuma ait olduğunu öğrenecek ancak kablo tutuşur diye işleri olmadığı zamanlarda- ki sınırsız internetleri var- interneti kullanmadıklarını bu yüzden sorun yaşayabileceğimi düşünerek internetlerine ortak olma teklifimle kibarca reddedilecektim) Bu şehirde ilk aylar benim için zaten oldukça zor geçtiği (çünkü oğlum niyetine sevdiğim çok sevgili kedim Kurin’i kaybedecektim-bunu da başka bir sayfada anlatırım ) ve çalışmak dışında günün çoğunu uyuyarak geçirdiğim için internetin olmaması bana büyük eksiklikmiş gibi gelmeyecekti. Ama ben kendimi biraz toparladıkça önce bir -hızlısından -akıllı telefon ihtiyacı hissettim (pahalı bir toparlanma süreci yaşadım denilebilir) sonra bu telefon internetsiz olmazdı tabi, hatta aylık 4 gb internet tanımlattım. Ama aylar ayları kovaladı ve başlangıçta bana o devaaasaa gelen telefon ekranı artık küçük gelmeye başladı ve kucağımda laptop yatmadan önce yazmayı özlediğimi fark ettim ve işte bugün tam da buradayım:)

Ben bu yazıyı neden yazacaktım nerelere geldim.. Evet benim gibi teknolojiyle doğup büyümeyenler olabilir, işte onlar için söylüyorum.

Bu akıllı telefonları (bilmiyorum hepsinde var mı ben Samsung Note 2 kullanıyorum) laptopa bluetooth bağlantısı ile bağlayıp, telefonu modem niyetine kullanıp internete (hem de son derece hızlı bir şekilde) bağlanabiliyor muşuz..

Gerçekten kendimden utandım bu cümleleri yazarken bile! Şimdi 9 yaşındaki bir indigo okusa güler dimi:))) Gülsün gülsün, hakkı da var hani :=)))

Bunlar da adım adım yapılacaklar:

1) Telefon kablo ile laptopa bağlanır

2) Ardından sırasıyla aşağıdaki işlemler yapılır ve telefonun interneti kullanılarak laptop ile internete bağlanılırr :)))

2014-05-05-17-38-52[1] 2014-05-05-17-39-16[1] 2014-05-05-17-39-46[1]

Bir Cevap Yazın

Bu blogu takip etmek ve yeni gönderilerle ilgili bildirimleri e-postayla almak için e-posta adresinizi girin.

Diğer 260 takipçiye katılın

KATEGORİLER

